Thursday, June 24, 2010

mr.right prince charming.


aishh...cik lela..
kita nak maen tag2 eh..?
ok2..terima kasih kerana menge'tag'
and aicha, thanks sebab bagitau, kalu x i x perasan you...

soalan x bole bla,pasal lelaki idaman.ceh.
rasa macam budak 14 tahun pulak nak kene jawab sume ni.ahk ahak ahak



1. How tall should he be?

standard la. kalu bole xnak la rendah dari saya. tapi kalu rendah skit pon xpe la.
murah rezeki orang cakap.hak hak
betul, abang saya pendek skit dari akak ipar saya, anak mereka ade 4.


2. What hair colour should he have?

x kesah la. die dah ade ramput pon syukur ape.
x baek tau soklan ni..kalu saya dapat lelaki kaye ade kereta lamborghini tapi botak cane?
actually, kalu dapat yang kaler purple pon ok gak.

terlebih posing la mamat ni


3. What kind of personality should he have?

x tau la. personaliti ni x bole mintak2.
kadang2 we just fall for him. even perangai die hampeh dowlll..
(tapi nak macam james marsden yang berlakon 27 dresses tu bole x?)


4. Older or younger?

abah saya cakap, carik yang lebih tua.
sebab nanti bile da umur 50 taun, bini nampak mude skit ok, tapi kalu laki nampak mude cam x best la


5. What film actor should he most be like?

james marsden


6. What singer should he most be like?

haa..macam ni..''Hai, nama saya Rain''
macho x? macho x?

7. Do they need to cook?

''eh..x payah..x payah
biar saya yang masak ye bang, abang basoh pingggan, sapu lantai, potong rumput..etc,etc.etc...''
ahak, x kesah la, janji ade duit nak kasik saya makan


8. What is his best body part?

hihik.
dada bole? hik..
malu la..tukar la..
mata. ok?


9. What car should he drive?

kereta?
kereta mahal yang cermin tinted sampai 90%.
barulah kelihatan hensem kereta tu di samping beliau.
eh..dy tanye wut car eh?salah jawab pulak.
mitsubishi evo 10 should be fine.tapi kalau xde kete pon saya x kesah la. rempit pon romantik ape?




10. What one thing completely turns you on?

''............................................................................''
haaa.tu dia..


11. Who was the guy on your mind when you were doing this survey?

alamak. asal asik nampak muke Khairy Jamaluddin je ni?




12. Tag people to do this survey too.

takyah r..kalo rase tak cukup kerja umah bwat la...tapi jangan report pasal aku kat cikgu kalau keje tak seap..
(ini copy jawapan aicha)
actually nak suroh nina buat..tapi annn.... =p


1 comment:

Almy said...

dh follow blog awak.. hope follow me back, kalau dh, thanks..