Friday, March 26, 2010

pulang lagi ke tempat ini


oh oh..akhirnya beta selamat mencecah kaki semula ke bumi casa subang ini. walaupon dengan keadaan yang basah kuyup gara-gara hujan lebattt, beta menggagahkan diri ini untuk mengheret beg yang sangt beratTTtt..sangat malang,kerana tidak mempunyai pakwe untuk membantu beta mengangkut beg baju beta yg berat itu...(pakwe ke hamba ni??)

sewaktu lalu di stall burger sebelah guard house, beban di bahu terasa sedikit ringan apabila beta menerima sekuntum senyuman dari abang jual burger yg sweettt. maafkan beta kerana membalas senyumanmu abang burger dengan jelingan tajam. bukan beta x suka,tapi beta segan.
abang burger xtau, beta dah lama usha2 abang burger..tapi sampai hari ini beta masih belum mempunyai kekuatan untuk meng'order' sebiji ''fish burger'' darimu...sekali lagi,bukan beta x mau.. tapi beta segan. hahaahhaa..

inikah wajah burger ikan yang dihasilkan oleh abang burger itu?

..........................................................................................................................................................................

kemudian,,
apabila beta sampai ke tingkat 7 dan masuk ke rumah,beta dapati semua orang xde. mane mereka? mane? mane?! (emosi sangat ke?)
owh..baru teringat, hari ni hari jumaat, sume org balik ke rumah mak bapak mereka.beta sorg je yang gatal nak balik ke casa.jadi, kesimpulannya malam ni beta akan bermalam denganpenunggu gua. ehh..x..x (gurau jea).sorg je la.

tuhan itu maha mengetahui.
di kala beta keseorangan, tuhan telah menghantar kawan2 datang untuk menemani beta.walaupon niat sebenar mereka datang bukan nak temankan beta tapi nak guna internet kat rumah beta sebab kat rumah mereka internet x bole connect.huh,sesak nafas bercakap.x kesah la, yang penting ada geng malam ni.


DonGG!
ya,! seperti ada sesuatu yang mengetuk kepala ini.
sekali lagi,baru beta teringat, tujuan beta pulang hari ini adalah untuk menyetelkan assignmentyang berlambak lambak lambak lambak x siap lagi(berlaambak giler kan?)
tetapi, seperti biasa,terlalu banyak anasir2 luar yang menghalang beta untuk memulakan kerja2 yang banyak itu.
oh syaitan2, tolong la pergi maen jaoh2,beta dan kawan2 beta nak buat keje ni.


inikah wajah syaitan yang selalu mengganggu itu?

1 comment:

LAILA said...

hahha....abg burger tuh x jualla fish burgerla!
aku da pnh bli! wahahhaha