Thursday, March 11, 2010

Ku Tak Pernah Berkasih Sayang

berjalan aku melalui denai2 kehidupan
sebagai seorang budak perempuan

dari jauh aku mememandang
kawan2 seangkatan
berjalan berteman
aku pula keseorangan

meniti aku atas jambatan kesulitan
penuh segan aku melihat
teman2 sepermainan dipimpim erat, diberi sokongaan
masih jua aku seorangan

menari aku atas awan kegirangan
tersenyum lebar menikmati kejayaan
terlompat lompat mencanang pencapaian
tapi dalam tawa aku memendam
tiada siapa untuk kucurahkan perasaan

terdampar tubuhku di lembah kepiluan
teresak merintih menangis kesedihan
segala duka dalam2 kusimpan
tiada yang sudi ucapkan sayang..





saya tau abah sayang saya, abang2 sayang saya, kakak2 sayang saya, adik yang jahat pon sayang saya, emak sentiasa menyayangi saya......

No comments: