Saturday, June 11, 2011


Tahniah kepada kawan karib yang seorang ni. Sudah bertunang. Dapat dua cincin pulak tu. Satu tu siap ade diamond lagi. Macam tak percaya kan? Kau lagi giler dari aku, tapi kenapa kau dulu. kenapa? kenapa? ok. fine kau lawa.

BTW, tahniah, syukur dan sentiasa kudoakan terbaek untukmu~~~


5 comments:

nadhirah mohd sharif said...
This comment has been removed by a blog administrator.
nadhirah mohd sharif said...

maisarah ! wooot satu post tuk aku. :P haha.
rezeki org lain2. insyaAllah kau punya bakal tiba, doala sungguh2 dpt yg soleh boleh jadi ketua keluarga. yakin dgn takdir Allah . hehe. doa bnyk2 kat Dia. mintak kat Dia.
jgn lupa ! :) tak mintak mne nak dpt. hehe. tq, tq , doakan kitaorg kekal.
belum nikah lagi baru tunang. alhamdulillah , dua2 belah pihak dah bertemu dan setuju dan berbincang. 4 tahun aku lepas perkenalan baru diaorg jmpe. iA thun kelima kita org ikat dua keluarga ni. hehe :P doakan. sayang kau mai ! <3 jaga diri kat sna. jgn nakal2 . ahha

miramisao said...

nad x bg twu pon da bertunang.
ishhhh

nadhirah mohd sharif said...

hahah , dah bagi tahu kan. :P nnti aku kahwin ko tahu gak. siap jmput lagi

iMah said...

wah wah.. siap post kat blog...
mai bile lagi?