Saturday, May 11, 2013


Kesian. ni lah muka2 yang terpaksa layan perangai aku yang mengada-ngada dan attention seeker ni. Selalu paksa diorang dengar cerita aku. "Wei korang dengar lah ni...dengar lah nii..." macam tu lah ayat aku tiap kali. Kalau aku nak melawa, dorang ni lah jugak yang jadi mangsa. Masa nak pergi Malaysian Night, Moon Lantern Festival... nak pegi sembahyang raya, semua korang kene paksa tolong tengokkan baju ape nak pakai.
Especially masa raya,  aku paksa semua orang keluarkan tudung sebab aku takde tudung yg match nak pakai dengan baju. satu malam tu korang duk mengadap perangai aku je. Thanks tau. :)


Sekarang ni dah tambah satu lagi perangai, kene layan 'feeling' aku pulak kan. Padan muka.





















p/s: Jangan selalu sangat tinggalkan aku sorang2. nanti aku nangis.

No comments: